vineri, martie 07, 2008

Leapsa Mare!!!

Iaka ca am primit prima leapsa... si inca una mare, asa de inceput:P de la Ametzitul


Regulile jocului, in english:

  1. Put your music player on shuffle.
  2. Press forward for each question.
  3. Use the song title as the answer to the question even if it doesnt make sense. NO CHEATING!
  4. Tag 5 ppl
  5. Bold the questions and with the answers, give your own comments on how it relates to the questions.

Ia hai sa bagam:

1.How are you feeling today?

Barry White - Satisfaction Garanty ... hmmm...dupa 2 ore suplimentare la servici, venit acasa..acusi tre sa plec pe drumuri..ca tre sa ma duc la socri in Rep. Moldova ... sigur Satisfaction Garanty... da` maine ma intalnesc cu vechiul meu drug din Balti, care a facut facultatea in Iasi, Teodic...iasa cu beuta, sper...asa ca de ziua femeii... ca a mea nevasta are treaba cu parintii....ssshhhtt... ea nu prea citeste blogu` :D

2.Will you get far in life?

SNAP - Exterminate... e na` ,...ce dracu` sa comentez la asta?

3.How do your friends see you?

Julio Iglesias - Love Has Been A Friend To Me ... adik my friends are love? sau my friends love me ? aa? care o fi ?

4.Will you get married?

Botgros - Canta-mi Lautare!! da`s insurat... mi`a cantat lautarii la nunta... si Ion Suruceanu ... daa... "toarna vinu`n pahare!" ...asta maine o sa fac ... mmmm.....N`am mai baut de la ziua mea...chiar... nu v`am spus ... a fost ziua mea... pe 1 martie ...

5.What is your best friend’s theme?


Eldissa - Can't Take My Eyes Off Of You ... eee...na`...

6.What is the story of your life?

Sounds of Greece - Mahour Taxim ... adik povestea vietii mele e in ritm de muzica greceasca...ce`i drept imi place la nebunie Zorba(si filmu` si melodia) .. posibil...

7.What was high school like?

Eric Clapton - Bad Love ... daaa....mi`am cam facut de cap in liceu... da` n`o fo` BAD deloc

8.How can you get ahead in life?


Nicu Alifantis - Ploaie in luna lui marte ... buna treaba ... tot cu iubirea si cu ploaia...mansarde... hai bre ca`i "cool", e fain, e mishto... nu ?


9.What is the best thing about your friends?


Ombladon - Cel mai prost din curtea scholii - 7.Gloante oarbe feat. Arssura ... daca asa o fi ... gloante oarbe ..."nu`i nimic te bat io!" sau poate "multi ar spune vorbele noastre sunt gloante oarbe"... plecam in sejur la Ibiza!

10.What is in store for this weekend?

Sisu & Puya- Tot in familie ... asta e tare... nu e in magazine ... da`.. e in tema week`end`ului meu ;)

11.What song describes you?


Pavel Stratan - Sanatate ... azi e ziua ta... eu stiam de ieri... da` maine o sa fie ziua ei(8martie) ... si io o sa ma intalnesc cu Teodic... sanatate iti doresc ... si inca un sac si jumatate nu are sa`tzi prinda rau! "in buzunar la tine banii... aproape tatii is verzi" ..auleu astia de 1 leu is verzi :)) ...Adik in traducere daca piesa asta ma descrie... inseamna ca tre sa fiu sanatos tare ...


12.To describe your grandparents?


Stevie Wonder - Overjoyed............................. doamne ajuta acolo unde sunt!

Hai sa trecem mai departe :)


13.How is your life going?


Scorpions - Holiday .. eee....Da... ash vrea o vacanta ...:)


14.What song will they play at your funeral?


Shukar Collective - Calling Tamango ... oare cheama lumea fanfara ?!?:))) eu nu vreau incinerat :P cum vor Ametzitul sau Vararu


15.How does the world see you?


Red Hot Chili Peppers - Fight like a brave... ce sa mai zic ?


16.Will you have a happy life?


The Doors - I Will Never Be Untrue (Live) ... i will never treat you mean! va pup... din beraria de la coltz!


17.What do your friends really think of you?


Demis Roussos - My Reason .. sper sa va placa "sunetul muzicii" mele...


18.Do people secretly lust after you?


The Drifters - Save The Last Dance For Me ...adik cre`ca este ..sau e sigur?:P


19.How can I make myself happy?


Sounds of Greece - Servico ... tot in ritm de greceasca ... ma duc la mare breee!

20.What should you do with your life?

Barry White - You're The First, The Last, My Everything...bine nevasta ..asa e .. ma scuzati shefa!

Cica tre sa dau leapsa mai departe ... deci... sa se primeasca la: Clau - exxu, Catalin Ivan, Bluemind, Cazzole

Lunga leapsa a mai fost si asta .... uuff...am scapat :)

gata... ne mai citim luni ... ca tre sa plec din tzara... Mamaaa emigrez in ameri... ba nu .. ma duc oleak in vizita in Rep. Mold....ova .. week`end placut ... avetzi grija de voi..

P.S. La multi ani tuturor femeilor ! ..cu okazia de ziua de data de 8 a lui Martie... hai bre ca am glumat... La multi ani dragi femei din viata noastra!



2 comentarii:

Anonim spunea...

variate gusturi avem, domnu'... :)

Paul Padurariu spunea...

asa cum e si viata... "plina cu de toate" !

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.