marți, iulie 29, 2008

Daria Sarbu a reusit!

Noi toti am reusit... dupa o campanie puternica atat in mediul online cat si in presa scrisa si televiziune, parintii Dariei Sarbu au reusit sa stranga cei 85.000 de euro necesari operatiei in Belgia. Daria este asteptata la clinica Saint Luc pe data de 4 august, cand vor incepe investigatiile medicale necesare transplantului. Multa sanatate si sa speram ca totul va decurge cu bine!



"Suntem foarte bucuroşi că am mai trecut de un hop al încercării noastre. Vă informăm că am reuşit, cu ajutorul dumneavoastră, să strângem banii necesari intervenţiei chirurgicale. În momentul acesta, aş vrea să-mi găsesc cuvintele potrivite pentru a vă descrie ceea ce simt, pentru a-i mulţumi lui Dumnezeu şi pentru a vă mulţumi dumneavoastră pentru tot ceea ce aţi făcut pentru îngeraşul nostru şi pentru că sunteţi în continuare alături de noi. Vă mulţumim din tot sufletul!
Îmi cer mii de scuze pentru că actualizez cu întârziere lista de contribuţii. Sper din tot sufletul să nu omit pe nimeni.
Vă mai pot spune ca dosarul depus la ASP a plecat de la Iaşi . Doamne ajută!
Am fost întrebaţi care sunt paşii pe care-i are Daria de parcurs. Numai Dumnezeu ştie exact. Aici începe adevărata luptă a micuţei. Noi ştim doar că, odată ajunşi la clinica din Belgia, ni se vor face din nou toate investigaţiile şi analizele. Dacă rezultatele vor fi „bune” vom fi programate pentru transplant. Apoi, DOAMNE AJUTĂ ca organismul Dariei să primească noul organ , să nu dea un reject. Dacă totul decurge bine, Daria va trebui să meargă în Belgia, la investigaţii în fiecare an al vieţii ei. In plus, va face tratament cu imunosupresoare toata viata...Mii de multumiri tuturor celor care ne sprijina!!!"


Daria impreuna cu Mami si Tati ei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.