vineri, august 29, 2008

10 sms-uri de despartire :)))

 

Cumplit
"M-ai rugat sa fiu sincera cu tine. Deci: da, ai avut mare dreptate, noi chiar nu suntem pe aceeasi lungime de unda si nu avem preocupari comune. Si este adevarat: penisul tau este mult prea mic!"

Sadic
"Dragul meu, am stiut inca de la inceput ca te voi parasi cat mai curand fara sa ma mai obosesc sa-ti dau vreo explicatie sau sa-ti insir motivele despartirii"

Poetic
"Tu esti cel de-al 16-lea barbat pe care il parasesc, dar, pe cuvantul meu de onoare, numai dupa tine voi plange!"

Pragmatic
"Atentie! Cina este in cuptorul cu micro­unde, iar prajitura in frigider. Misca-te, intinde mana si ia-le! Ti-am pregatit camasile pentru saptamana viitoare si ti-am dus costumul la curatat. Pe masuta din hol este un plic pentru tine (extrasul de cont de la banca). Pe scurt, ai tot ce-ti trebuie, trebuie doar sa cauti. Eu plec! Adio!"

Animalic
"Iubitule, mi-am cumparat un catel superb. Deci, am cu cine si de cine sa rad de acum inainte. PS: Incearca sa nu ma mai vizitezi in viitorul apropiat si evita sa ma mai suni ca sa stam de vorba... este un catel foarte gelos!"

Cu multumiri
"Dragostea adevarata se cunoaste din prima clipa. Lucru pe care nu l-am simtit cand te-am intalnit pe tine. Adio si multe multumiri pentru ca mi-ai facut cunostinta cu prietenul tau, actualul meu iubit."

Monoton
"Tu ai fost atras mereu de partea erotica, surprinzatoare, senzationala. Iar eu ti-am oferit toate aceste lucruri inca de la inceput. Ai vrut surprize, cadouri, fantezie. Am facut toate sacrificiile posibile ca sa salvez aceasta relatie. Insa acum un lucru este evident pentru mine... cel mai bine te descurci singur. Asa ca, surpriza: te parasesc!"

Vandalic
"Iubitul meu, ti-am lasat masina exact in starea in care mi-ai lasat si tu inima - complet distrusa!"

Politicos
"Dragul meu, regret foarte tare faptul ca a trebuit sa ma cuplez cu barbatul bine facut de la service-ul auto, dar chiar trebuia sa-mi repar motorul. Daca ai nevoie, gasesti suficient Valium in dulapul din baie."

Practic
"Pe site-ul "X" vei gasi numeroase metode prin care sa treci mai usor peste despartirea noastra. Vei afla si cum sa-ti stapanesti lacrimile de tristete. Lectura placuta si mult succes!



 

Un week-end vesel va urezJ

1 comentarii:

da4da spunea...

Toate-s de nota 10 ... fiecare mesaj citit a "aruncat" un zambet pe fata :D bafta varule

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.