vineri, august 15, 2008

Barbatii singuri VS. Femeile singure

 

7 comentarii:

james crissilv spunea...

La Multi Ani de Sfanta Maria!
o zi minunata iti doresc

Anonim spunea...

Paul, te cheama Maria? Tb sa-ti luam cadou? ;)Dai de baut?
R.

Paul Padurariu spunea...

@R. Nu ma cheama Maria. Nici nu mai am vreun prenume de Marian, dar daca vor prietenii mei imi pot lua cadou, o sa dau de baut... cand o sa fie ziua mea:P. Am auzit ca astazi o sa ma plimb intr-un Jeep Wrangler tare "shucar", asa e?

@james: multumesc de urari, dar nu ma numesc Marian, nu am femei, importante, in viata mea pe care sa le numeasca Maria, oricum multumesc.

Si nu ma cheama nici o Maria... daca m-ar chema m-ar ucide Elena :P:))

Anonim spunea...

Serios? Te plimbi cu jeepul...ne-am ajuns si noi...nu am luat un Q7 alb, da' intotdeauna e loc de mai bine...
Cat despre Maria...vezi ca esti lasat in grija mea si te omor eu pana vine Elena .
Iar ''te surmontezi'' la servici?
R.

Paul Padurariu spunea...

DA...v-ati ajuns... da` si cand o sa-i iau la cumatru Porsche`ul ala... din cei 1.500.000 euro ;). Atunci sa ne vedem pe toti 4 prin Bora Bora;)

iar ma "surmontez" ca e vineri si plec ca de obicei un pic mai tarziu decat normal de la serviciu..

Anonim spunea...

Si uite ca te-ai plimbat....ti-a placut? Ca unii sufereau tare cand s-au urcat din nou la volanul Fordului...Vestea buna e ca ne da proprietarul masina sa mergem la munte.

Paul Padurariu spunea...

super tare a fost plimbarea... si ii inteleg pe unii... e si normal sa suferi!

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.