joi, octombrie 23, 2008

De ce nu am (mai) scris pe blog pana acum ?

Buna intrebare nu? De ce nu am scris? De fapt, am scris, dar am scris foarte putin fata de cate texte am preluat si cate filmulete si fotografii am postat, de ce am facut asta? Hmmm… cred ca m-a luat valul, la inceput am explorat blogosfera si mi-a intrat in sange chestiile alea pentru care nu e bine sa scrii, adica pentru: trafic. Iar in sfera notiunii de trafic se integreaza si termeni de genul: SEO, Page Rank, Link Exchange, directoare de bloguri, retele de socializare speciale pentru blogeri, etc. Apoi am vazut “minunea”, s-a aprins un beculet (ce s-a stins destul de repede spre multumirea mea ulterioara), MONEY, daaa… am vazut pe ici pe colo ca e posibil sa faci bani din ceea ce spuneam mai sus, da, din trafic. Pana aici a fost, a inceput nebunia... stati ca mi-am pierdut ideea(a venit un coleg la mine la birou)… asa… da… m-am entuziasmat eu o perioada ca o sa fac bani, eram cu ochii numai pe trafic, pe google analitics, template-uri(pentru o afisare cat mai buna a bannerelor). Toate astea pana la un moment dat cand mi-am dat seama ca pierd prea mult timp pentru ceva ce nu se merita, mi-am dat seama ca nu e bine ceea ce fac, sa nu ma intelegeti gresit, nu spun ca un e merita sa fii blogger, ci spun ca nu se merita sa fii blogger si sa stai cu ochii pe trafic, pe page rank, pe blog roll, si sa scrii doar pentru trafic si seo. Nu sunt un mare blogger, dar va  spun ca daca vreti succes FITI VOI INSIVA si SCRIETI. Eu nu vreau sa am succes, vreau de acum inainte sa-mi exersez scrisul. Vreau sa scriu pentru mine. Am mai spus acestea intr-un post anterior.

Bun, am stabilit, inca o data, ce greseli am facut:P.

Asa, de ce nu am mai scris(sau de ce nu am mai avut activitate) pe blog? Pai, din mai multe motive, a fost o perioada incarcata, si inca mai este, am avut stress cu creditul ipotecar ce l-am obtinut la limita aplicarii noilor norme BNR. Apoi, am inceput sa caut diverse “treburi” pentru terminarea si amenajarea casei, printre care si mobila, ei aici a fost un alt capitol dragut, am vrut sa ma apuc sa-mi fac singur mobila, si am stat pe multe forumuri, printre care cel mai mult pe softpedia, unde am invatat lucruri foarte interesante. Iubita mea sotie s-a apucat si a facut schite, planuri, eu am facut rost de scule pentru “confectionat” mobila(le-am imprumutat de la Adi), deja aveam un mini atelier(aveam si inca mai am si  o cantitate deloc de neglijat de placi de PAL), aveam si ajutor(pe finul meu Daniel). Dar am facut la un moment dat o vizita in Praktiker si in timp ce cautam accesorile pentru viitoarea mea mobila, ma duc sa vad si preturile la mobila, recunosc ca nu ma uitasem pana acum decat in magazinele de specialitate, unde am gasit preturi de m-au dat pe spate, si din privinta acelor preturi era mai mult decat ok sa-mi fac eu mobila, dar sa revenim, nu vreau sa fac reclama mascata Pracktiker-ului, dar au niste preturi la mobila, care pe mine m-au facut sa abandonez ideea de a mai “construi” singur mobila, e mai ieftin decat m-ar ajunge sa o fac singur, si asta imi spusese si prietenul meu, cel de mi-a imprumutat sculele, dar nu l-am crezut. Cam atat despre episodul cu mobila. Apropo stiti mobila aia rosie de bucatarie din Praktiker? Cum vi se pare?

Inca un factor(si cel mai important) a fost, este si va fi, Paul-Yannis, care creste pe zi ce trece si ne cere(are nevoie) din ce in ce mai multa atentie, grija, dragoste. Nu v-am spus, Paul-Yannis a invatat sa se dea singurel jos din patut de la mama si de la tata, el mai “spune” ca nu vrea sa faca nani-nani, da din cap in semn ca nu daca il intrebi daca vrea sa faca nani-nani, iar cand e obosit pune capul pe perna si zambeste cand il intrebi.

Aaa.... imi mai  pierd vremea uneori la servici, si un pic acasa si pe ikariam.ro, un joc online gen travian(nu am jucat travian, dar stiu ca e gen travian de la colegul meu de servici Sergiu, si el joaca ikariam, avem ce discuta dimineata, pe langa fotbal, “Floricel”(agentul nostru de paza), si multe alte nebunii).

Ce sa va mai spun, e frumos afara:P. Cam atat pe astazi... nu mai am inspiratie, nu ca as fi avut cand am scris randurile de mai sus.

 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Puteai sa scrii si despre mine ceva..., ca sunt desteapta, ca te stresez doar cand am nevoie de ceva...dar ca ne iubim asa cum suntem( ne -adica toti 5, familiile reunite)...
Raluca

Paul Padurariu spunea...

Data viitoare promit ca scriu... in afara ca esti desteapta, ca ma stresezi(fapt ce nu e adevarat), si ca ne iubim asa cum suntem(total adevarat), ce ai mai dori sa mai citesti despre tine?:P

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.