miercuri, octombrie 22, 2008

Sansa este tot timpul puternica

Citatul zilei

Sansa este tot timpul puternica. Carligul tau sa fie tot timpul aruncat; in balta in care te astepti cel mai putin, vei gasi peste.

Ovidiu

P.S.: Imi promit mie ca o sa scriu. In curand, nu apuc, sau poate as avea timp, dar nu-mi gasesc subiectul. Despre criza economica mondiala? Nu sunt expert, cu totii avem pareri, dar unele dintre ele e mai bine sa le pastram pentru noi. Despre fosta criza de pe piata valutara sau/si actuala criza de pe piata monetara? La fel, Isarescu sa ne “vindece”, sa lasam parerile, toata lumea striga ca-n gaura de sarpe ca euro va ajunge in x timp la 4,2 – 4,5 Lei, uite ca nu a fost sa fie dupa placul lor, nici pe al meu(mi-ar fi placut pe moment un curs ron/eur de 4,x. Tocmai am contractat un credit in euro. URAAA! In curand o sa-mi termin si eu casa. Da, da, am de platit rate pana in 2043. Sa nu citeasca Elena ca iar o iau durerile de cap, va avea Paul-Yannis varsta de 36 de ani cand voi termina de achitat creditul, daca nu voi rambursa anticipat. Auch, ce paranteza lunga am facut! E timpul sa o inchid). Uite ca fara sa-mi dau seama m-am lasat dus de degete pe ganduri si am mai scris cate ceva despre mine, despre viata mea. Nu v-am spus... a invatat Paul-Yannis sa se dea jos din pat. E un miracol, e magie tot ceea ce reprezinta el. Am scris total neordonat, pur si simplu cum mi-au venit, fara cenzura, fara sa corecturi, pur si simplu, ca intr-un jurnal personal, nu asta se vrea a fi un blog?

Uitasem de criza imobiliara, care de fapt nu e un inceput de spargere a balonului imobiliar despre care vorbeste toata lumea in zilele astea, era de asteptat, momentan e o stagnare, nu se vinde si nici nu se cumpara, cei care au nevoie sa vanda mai scad preturile, si usor vor reveni la normal lucrurile. Uite ca acum mi-am dat cu parerea, ce sa fac, un am rezistat tentatiei, va las, pe mai tarziu… sa ne citim… de bine…

Data viitoare o sa va scriu povestea “cine mi-a luat cascavalul?”.... pentru cei direct implicati in crizele de mai sus sau in altele profesionale sau personale.... de fapt fiecare dintre noi se regaseste in acea povestioara si poate lua invataturi din ea. Poate am timp astazi sa va o scriu, daca nu, poate ca maine.... va las... sa fim iubiti!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.