duminică, noiembrie 09, 2008

Un nou magazin online - akira.ro

Cand am dat de el sincer am fost impresionat. Printre puzderia de magazine on-line axate pe diferite domenii, tipuri de produse, s.a.m.d. am gasit unul foarte elegant, cu un design mai mult decat deosebit si care mai si vinde pe deasupra ceva ce nu gasesti la fiecare colt de strada. Ii zice www.akira.ro si vinde bijuterii, strasuri si figurine din cristal de Bohemia. Mai exact vinde tot ce inseamna bijuterii: seturi, cercei, cruciulite, pandantive, brose, ace pentru cravata si butoni, accesorii pentru telefon mobil si nu numai. Si le veti gasi de toate dimensiunile, extravagante, sofisticate, ostentative sau mici, abia sesizabile. Pana aici e totul bine... Si ca sa fie si mai bine, pe Akira.ro veti gasi prezentari video. Pe prima pagina o prezentare video ne va face cunostinta cu site-ul si ne va pune in tema cu tot ceea ce trebuie sa stim despre magazin. Modalitatile de plata sunt aceleasi cam ca peste tot si anume ramburs si ordin de plata. Am comandat chiar eu o bijuterie exceptionala pentru sotia mea din COLECTIA 2008. Intr-un final m-am decis sa le trimit un mail si sa le cer sa iasa cineva pe baricade si sa stea de vorba cu mine, sub forma de interviu, mai sa le promovez shop-ul, mai sa vad si eu cine se afla in spatele magazinului. Bunavointa de a raspunde interviului meu a avut-o nimeni altul decat administratorul firmei, Alex. Interviul a decurs astfel:

PP: De unde numele shop-ului?
AA: De nicaieri... Pur si simplu asa a fost ales. Din neant! A fost o simpla idee de nume care pana la urma a fost cea mai potrivita.

PP: Care ar fi clientul target pentru Akira.ro
AA: Imi place sa cred ca nu avem un tip de client pe care il folosim drept target. Magazinul este destinat tuturor. E greu sa spun ca e destinat femeilor, mai ales ca vindem bijuterii pentru femei pe care le cumpara barbatii, nu ? Probabil urmarim un segment de varsta alcatuit din barbati si femei undeva intre 18 si 35, insa am avut clienti de toate varstele... Akira.ro este un magazin dedicat femeilor, insa sincer, jumatate din clienti sunt barbati ce au cumparat pentru femeile din viata lor.

PP: Sunteti multumit de activitatea magazinului pana acum?
AA: Da! Este peste asteptari avand in vedere faptul ca magazinul s-a lansat pe 15 septembrie 2008. Vindem un tip de bijuterie ce nu poate fi gasit peste tot, nici in magazine, nici la gatul femeilor. Vindem un tip de bijuterie exclusivist, sofisticat, elegant, pretios ce nu este pentru oricine, ci doar pentru cei care stiu cat de deosebite sunt aceste cristale . Akira.ro vinde nu numai bijuterii, strasuri si figurine, ci vinde moda. Aceste bijuterii pot dicta un trend si pot scoate foarte usor si foarte repede o persoana din rutina bijuteriilor de zi cu zi.

PP: Am citit si pagina Despre noi si am observat si citind review`urile de pe alte site-uri faptul ca Akira.ro este catalogat atat de voi, staff-ul din spate cat si de clienti, ca fiind un magazin exclusivist. Ce anume dicteaza aceasta catalogare a magazinului?
AA: In primul rand este exclusivist datorita bijuteriilor pe care le gasiti. Apoi datorita cristalului din care sunt realizate... Nu vindem nici aur, nici argint, nici stainless steel, nici LCD-uri sau memory stick`uri. Vindem bijuterii, strasuri si figurine din cristal de Bohemia.

PP: Ce ati pregatit de sarbatori?
AA: Avem o categorie aparte pentru sarbatori, mai exact o subcategorie a FIGURINELOR... Avem FIGURINE DE CRACIUN. Si deja au inceput sa se vanda... Si avem si un discount de 10 % la toate produsele din magazin.

PP: Dupa COLECTIA 2008 va veni COLECTIA 2009?
AA: Nu pot sa va raspund... Ramane sa vedem atunci cand vom trece in urmatorul an, nu ? (rade)

PP: Partea de strasuri am vazut ca este foarte dezvoltata din punct de vedere a formelor, tipurilor, etc.. Cat de bine se vand strasurile?
AA: Sincer, strasurile merg cel mai bine. Suntem bombardati cu intrebari si cu cereri de preturi. Avem foarte multe culori, tipuri, marimi, cu diferite tipuri de prindere.Nici nu am putut realiza un sistem de afisare al preturilor ... Strasurile se folosesc in multe domenii. Printre clientii nostri se numara diferiti creatori de moda, designer-i cunoscuti.

PP: Pentru final, ca un clise, un cuvant pentru clienti?
AA: Parca as fi la televizor si urmeaza sa intru in concert. Ce sa spun si eu... accesati www.akira.ro si purtati cu mandrie orice bijuterie cumparata din magazinul nostru

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.