marți, noiembrie 18, 2008

La revedere...dupa 3 ani de zile!

Dragii mei,

Tinand cont de faptul ca astazi este ultima mea zi in cadrul firmei si alaturi de voi (dar doar fizic) vreau si tin sa va multumesc tuturor pentru tot ce am invatat de la voi si ptr tot ce-am trait alaturi de voi cu bune si mai putin rele (mai ales alaturi de vechii si dragii mei colegii, martirii care au supravietuit in ultimii trei ani aici) si sa va urez ca speranta voastra comuna sa se indeplineasca cat de curand, si anume: firma sa-si reia traiectoria normala, totul sa fie din nou bine ptr voi si cand va treziti dimineata sa nu vi se mai citeasca lehamitea pe fata ca trebuie sa veniti din nou la munca.

Iar in particular (si nu legat de Firma), pentru ca nu toata viata si existenta voastra se leaga de Firma sau cel putin nu ar trebui, va urez sa fiti sanatoasi, veseli si impliniti personal, pentru ca de fapt asta conteaza cel mai mult in viata unui om!!!

Va pup!

Acesta a fost un mail de demisie trimis catre colegii ramasi in firma. E “bun” nu-i asa?

L.E.: Acest mail de demisie nu e trimis de catre mine, ci este primit

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bun doar in masura in care, exista un back-up plan in ceea ce priveste - sa zicem- next step sau next level
Altfel, oricat de "cool" pare, dupa el se lasa cu duresri si reduceri pe la bugetul lunar

Paul Padurariu spunea...

ok, am uitat sa va spun ca nu e trimis de catre mine mailul acesta

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.