vineri, decembrie 19, 2008

2parale.ro - un nou mod de monetizare a site-ului/blog-ului vostru

In aceasta dimineata am aflat de la Liviu Taloi, despre lansarea a 2parale.ro, un nou sistem de monetizare a site-ului sau/si a blogului vostru(nou in .ro) si in acelasi timp si un foarte bun instrument de marketing pentru magazinele online, vorbim despre marketing afiliat, sistem despre care stim cum totii cum functioneaza. Daca nu stim, Liviu ne explica cum sunt ajutate site-urile cu venituri mici de acest nou sistem de monetizare, o explicatie foarte buna, asa cum de obicei reuseste Liviu sa se faca inteles de mai toata lumea, ce o gasim aici. Va invit sa vedeti despre ce este vorba in detaliu si pe blogul celor de la 2parale.ro.
Voi ce parare aveti despre acest sistem de marketing/monetizare?
Alex, iti recomand sa incerci sa-ti cresti vanzarile folosind acest sistem. Despre beneficiile magazinelor online gasim, foarte bine expus, tot la Liviu pe blog, care ne mai povesteste si despre The Cart ca si instrument(am avut tendinta sa scriu tool, englezismele astea ne omoara) pentru promovarea magazinelor online.
Zoso povestea de prin octombrie cum si de ce nu va merge acest sistem in Romania, puteti citi postul respectiv aici, eu am gasit si comentariile destul de interesante.

1 comentarii:

Daniel spunea...

Din cate se vede a prins foarte bine ce au facut baieti dupa parerea mea este o platforma foarte buna

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.