luni, decembrie 15, 2008

Ce vreau de la Mos Craciun

Adica un fel de wishlist (desi e cam stramtorat bugetul dupa cumparaturile de la domo de luna trecuta).

  1. Televizor LCD LG 37LG3000, 94cm, am gasit oferta la domo LCD TV 42LG3000 + Home Cinema HT303SU LG, la acelasi pret. Hmmm, daca as reusi sa-mi cumpar asta, un ar mai fi nevoie de cadoul de la punctul 3. Trebuie sa gasesc eu o solutie, cumva….
  2. Apoi imi doresc foarte mult si un laptop, la acesta nu m-am hotarat exact la model. Dar vreau sa aiba iesire HDMI sa-l pot conecta la “punctul 1”, cred ca ceva de genul asta. Dar am timp sa ma decid pana voi reusi sa strang banutii necesari(undeva in jurul a 2000-2500 Ron). Voi ce imi recomandati? Cred ca am gasit modelul pe care mi-l doresc, acest Dell, ce ziceti de el?
  3. Iar ultimul, ceea ce voi si primi: Microsistem audio LG XC12 . Simt nevoia de ceva zgomot in bucatarie J

Trebuie sa ma gandesc cumva sa reusesc sa-mi fac cadoul de la punctul 1.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.