vineri, ianuarie 09, 2009

E frig!

Salut!

Ce mai faceti?

Eu bine, tot cu raceala, nu vrea sa ma lase in pace, se tine de mine “ca boala de om sanatos” :P.

Aseara am ajuns acasa, cu 3 pizza, si ma asteptau Yannis, Elena si Horizon-ul(v-am povestit ieri de el). E superb, ne place foarte mult, la toti 3, eu sunt cel mai entuziasmat. Il tin pe VGA, ca batrana mea placa video Ati Radeon 9000 nu stie cu ce se mananca DVI-ul, dar m-am bucurat ca a stiut macar de rezolutia nativa a monitorului, 1680x1050.

Astazi dimineata cand am iesit din casa, am inghetat instant, erau -14 grade Celsius. Brrrrrrrrrrrr!

Acum imi este somn, si vreau in pat.

Si Elenei i-a revenit raceala, e in plina sesiune, dar i-a pierit cheful de invatat raceala. Sunt mandru de ea, nu a luat nici o nota sub 9 sesiunea aceasta. Bravo iubita!

Yannis e bine, si el putin racit. Creste, face nazdravanii.

Diseara dorm! Oare? Un cred, o sa stam in pat si o sa ne uitam la filme HD J. Asta dupa ce o sa venim de la shopping.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.