luni, ianuarie 26, 2009

Luni, dimineata, birou! Duminica - KidsLand - Australia

Ce vreme dom`le! Ce vreme, macar bine ca nu mai sunt -14 grade. Ieri, duminica adica, a fost o zi foarte frumoasa pentru mine. M-am trezit de dimineata, pe la 8, desi am adormit pe la 4 dupa ce am stat pana pe la 12 la cateva pahare cu Iulia, Cristina si Elena(bineinteles), apoi cele 3 au plecat in club – ca intre fete – au vrut sa ma duc si eu dar un puteam sa o trezesc pe maica`mea la 12 noaptea sa vina sa stea cu Yannis, apoi ramand singur am jucat “un pic”  C&C si am vizionat cateva episoade din Burn Notice. Elena a venit pe la 3 si un pic acasa, cica a “capitulat” dupa spusele Iuliei, despre asta puteti citi pe blogul ei. Ok, deci m-am trezit la 8, regulamentar dupa ce ne-a dat trezirea Yannis, am luat micul dejun in familie, dupa care am tras o fuga in Mall, cu o escala pe la Iana, unde era inchis, de fapt Iana fusese tinta dar am schimbat-o pe parcurs. Ajunsi in Mall am mers la KidsLand, pentru prima oara acolo pentru micul nostru Paul-Yannis, am stat o ora, o ora ce a trecut foarte repede si a fost o prima experienta de neuitat, lui Yannis i-a placut foarte mult, si-a facut si o prietena de varsta lui cu care se plimba de manuta pe acolo. Apoi am mancat din nou in familie, din in premiera absoluta, toti trei in oras, adica la FoodCourt, Yannis a mancat o ciorbita de la Mr.Pott, eu KFC, Elena McDonalds – a fost dezamagita de McNuggets, cica nu le mai fac asa bune. Apoi home edition(vorba finului meu – Daniel, a.k.a Pepe- adica am mers acasa). Spre seara am iesit din nou in Mall, de data asta cu Adi si Camy, Yannis a ramas la bunici, la CinemaCity, am facut rezervari online, nu ca ar fi fost nevoie, sala a fost ocupata cam 25%, dar Adi avea un feeling(ce nu s-a adeverit) ca va fi aglomerat. Prilej cu care l-am reintalnit pe Noni, nu lucreaza acolo, era si el tot la film, doar ca la altul, el m-a anuntat ca  filmul va tine cam  2 ore 30, asa a fost, dar a fost un film bun. Am ajuns acasa pe la 11, am adormit pe 1, cam atat. Nu cred ca veti citi pana la sfarsit acest postJ

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.