marți, ianuarie 13, 2009

Turist in Moscova

Plimbarici ne indeamna la o "plimbarica" prin Moscova. Cititi aici ce si cum: http://www.plimbarici.ro/articole/plimbarici-in-moscova
 
Eu week-end-ul trecut am fost "turist" prin Balti(Rep. Moldova). Am pus ghilimelele la turist pentru ca de fapt am fost in vizita la socri. M-am reintalnit cu vechiul si bunul meu prieten Teodic. Am facut 2 "plimbarici" una seara si una dimineata. E interesanta Rep. Moldova, nu vreau sa povestesc acum despre cum vad eu Republica Moldova, poate intr-un post viitor. Oricum ma simt apropiat de acei oameni, cum spunea Teodic, jumatate din moldoveni au cetatenie romana. Mai mult ce mai poti spune?
Promit ca intr-una din vizitele mele la socri imi voi lua aparatul foto si voi fotografia tot ce voi considera ca merita  fotografiat si va voi arata si povesti.
S-a incalzit afara, cate un pic, dar cica din week-end se reintoarc cele -10 grade.
Elena trebuia sa plece in dimineata aceasta la Bucuresti, nu s-a trezit la timp sa prinda trenul de la 5:30, e mai bine asa, si asa ca e Marti, 13!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.