marți, februarie 17, 2009

hai sa-ti vand un bussines

Asta a fost ideea unui prieten, sa-mi vand bussines-ul sau pentru ca el vrea sa investeasca in altceva. Ce vroia sa-mi vanda, doua magazine online. De fapt scuzati, doua site-uri ce arata a magazine online, arata bine cele doua site-uri, dar sunt doar site-urile si atat. Mi s-a spus ca imi va da si contractele cu furnizorii.

Eu am incercat sa-l refuz in cel mai dragut mod, fara sa-i spun ca incearca sa ma ia drept prost. Pretul am uitat sa va spun ca nu l-am aflat cu exactitate dar sarea de 1500eur.

Dar el e un prieten bun, pana cand vine vorba de bani si afaceri, desi la un moment dat ma gandeam sa incep un bussines cu el, mai bine ca nu s-a concretizat nimic.

Cum spune un alt prieten bun de-al meu: "Paul suntem prea buni prieteni ca sa putem face afaceri impreuna, nu vreau sa stricam prietenia noastra construita in atatia ani." Bine mai spune. Asta e un echivalent a "daca vrei sa scapi de un prieten imprumuta-i bani".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.