joi, februarie 19, 2009

lenovo 3000 n200


la el tastez acum, mi-e greu sa ma adaptez la tastura, oricum nu trebuie sa ma obisnuiesc, ca nu este al meu, dar ce vroiam sa spun: vreau laptop! sper sa-mi iau.
anyway, un mic review, se misca bine, utorrent deschis(download cu 625kb/s), ymsg, 4 sesiune de firefox, tcmd, si nu spune nimic. Oricum, Yannis a ajuns la el si i-a scos o tasta care am pus-o la loc foarte usor, dupa cateva secunde de emotii.
Ca simplu utilizator, fara pretentii de it-ist va spun ca mi-ar placea acest laptop.
Descriere: "Notebook-ul Lenovo 3000 N200 dedicat pentru office si divertisment. Cantareste aproximativ 3Kg si are un display de 15.4inch. Usor de transportat oriunde in deplasari. Se poate folosi atat la birou cat si acasa. Foloseste platforma Centrino Duo, avand un procesor T2330 la frecventa de 1.6GHz."
Pret: cca. 2300ron.
La acest pret poate puteti gasi ceva mai bun, voua cum vi se pare?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.