luni, februarie 09, 2009

Yannis la Kidsland

Buna dimineata! E luni dimineata, la birou, afara ploua urat de tot! Oamenii parca o iau razna cand ploua, era infernal traficul astazi dimineata. Cu ce e mai dificil "sofatul" in oras pe timp de ploaie fata de cel fara precipitatii?
In fine, mai jos am postat poze cu Yannis in Kidsland. Tot v-am povestit de saptamanile precedente si am spus sa va si arat un pic. Duminica aceasta nu am mai ajuns in Kidsland, dar duminica viitoare nu vom mai rata ocazia, pentru ca nu se mai anunta vreme asa frumoasa cum a fost in week-endul acesta. A fost prea misto vremea sambata! Nu? Am stat toata ziua pe afara cu Yannis, ne-am jucat cu masinuta, ne-am plimbat foarte mult, ce mai a fost o zi foarte frumoasa. Duminica am lenevit, dupa un somn pana la ora 12, dupa ce adormisem pe la 3 dupa o serata frumoasa intre prieteni vechi si noi. Unora dintre ei le-au fost rau, na` daca nu stii sa bei, nu te apuca:). O saptamana excelenta va doresc, nu precum vremea de afara:).











0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.