miercuri, octombrie 28, 2009

SUPERCEASURI.ro... restul, sunt doar ceasuri

Vreau un ceas, trebuie sa imi cumpar un ceas. Vechiul meu ceas, un Orient facut cadou de catre sotia mea, l-a ascuns Yannis, si nu l-am mai gasit - ne-am gandit si la posibilitatea ascunderii acestuia in cosul de gunoi. Am gasit SUPERCEASURI.ro... restul, sunt doar ceasuri
Am gasit niste ceasuri superbe aici, doar ca si preturile sunt pe masura, pentru cine isi poate permite face o afacere buna.
Pana atunci eu particip la concurs:)

1 comentarii:

Cristi spunea...

Intr-adevar niste ceasuri extraordinare si niste preturi pe masura insa prefer sa-mi iau dintr-un magazin specializat daca tot scot un ban din buzunar.Un ceas e bun atunci cand nu se strica niciodata :)

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.