marți, iunie 01, 2010

Scriu... aberez... eu.. aici.

Da, uitasem de ce mi-am facut blog, am inceput dintr-un motiv, am ajuns la altele, pasiunea s-a transformat in mai mult decat atat, chiar intr-o dependenta la un moment dat. Dar! Dar, clar este ca la un moment dat am obosit. Si am obosit destul de mult, si nu din cauza blogului, sau nu doar din cauza blogului. Obosind iti este din ce in ce mai greu sa faci ceea ce trebuie cum trebuie. Dar ce palavragesc eu aici? Ma gandesc serios sa reincep sa scriu pe acest blog, sa scriu, sa aberez, asa cum faceam candva. Bineinteles, sanecitim.ro va deveni sper ceea ce vreau, adica un blog ce va oferi informatii cat de cat de interes. Filmehd.net – oho – vizionare filme online placuta! J Vu totii ne uitam la filme asa ca de ce sa nu o facem in cea mai simpla metoda? Online.

Culinare.tv – sa speram ca va deveni incet incet si el important in acest domeniu – cel culinar. Altele? Altadata!
Acum mai am ceva de treaba si nu mai pot tasta mai departe, dar sper sa reusesc sa ma tin de promisiune si sa continui scrisul
J

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.