vineri, august 06, 2010

Blog personal.

Am cam uitat de blogul acesta, sau poate doar partial - aruncand pe aici cate ceva ce mi se parea interesant, dar mi-am adus aminte zilele acestea ca vreau sa scriu, vreau sa scriu asa cum simt, ce simt. Nu voi vrea sa scriu tot timpul, dar vreau ca acesta sa fie blogul meu personal. Sanecitim.ro - nu poate fi personal, nu stiu de ce, nu il simt asa, acolo vreau sa transmit informatie folositoare, aici... vreau sa aberez eu in liniste - nu stiu daca ma asculta cineva sau nu. Mai bine asa :)
Stiti ca sunt 2 ani si 6 luni de cand am facut acest blog? Da! Pe 7 februarie 2008 a fost primul meu blogpost! Ce ciudat, chiar sunt destul de fixe datele... 
M-a tinut legat de online acest blog, un an de zile, apoi am castigat de la Airbites primii mei bani din blog si mi-am cumparat domeniu - sanecitim.ro - am avansat... cica... nu stiu.. nu stiu daca m-am schimbat in vreun fel, bun sau rau. Sunt acelasi, acelasi eu.
Pauza pentru astazi, voi mai scrie in curand - sper sa reusesc sa scriu in fiecare zi, pentru ca spre deosebire de sanecitim.ro - aici voi abera, voi posta fotografii, voi pune videoclipuri - voi face ce vreau eu. Aici e jurnalul meu online. Ma bucur sa te regasesc! 

2 comentarii:

Stefan spunea...

Ce pot sa spun,multa bafta si succes in continure..sa ne vedem la posturi cat mai bune!

Serginho spunea...

Si eu am alte bloguri pe langa cel personal. :) Bafta cu blogul tau si celalalt.

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.