luni, aprilie 11, 2011

Jocuri online gratis pentru copii

Cand ati jucat ultima oara un joc online? Un joc de tip flash? Eu nu am mai jucat de muuulta vreme, dar astazi am trecut peste un site jocuri pentru copii: www.jocurikids.com.
De ce va povestesc despre el? Pare un simple site de jocuri online de tip flash, asa este. Doar ca pe acest site am aflat ceva nou, ceva ce nu stiam pana acum.
Am descoperit doua categorii de jocuri pe care nu le gasim decat pe foaret putine site-uri de jocuri online de tip flash, si anume:

Jocuri unity - Jocurile unity 3d sunt o noua generatie de jocuri asemanatoare jocurilor 3D, insa cu o grafica mult mai buna. Pentru a putea juca aceste jocuri unity va trebui sa instalati pluginul Unity web player. Vom incerca sa adaugam zilnic jocuri unity pentru ca dorim sa va oferim ceva nou, jocuri pe care nu le-ati mai putut juca pana in momentul de fata, asa ca doar pe site-ul nostru veti gasi jocuri unity noi in fiecare zi.
 Jocuri 3D - JOCURI 3D SHOCKWAVE, jocuri cu o grafica exceptionala, diferita fata de jocurile flash. Pentru ca jocurile 3d sa functioneze corect, va trebui sa aveti instalat in browserul dvs. pluginul shockwave, care il puteti descarca de pe site-ul adobe. In categoria jocuri 3D, veti putea gasi o multime de jocuri shockwave
 Asa ca daca va plictisti acasa sau la birou, va invit sa experimentati jocurile unity si 3D de pe site-ul www.jocurikids.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.