marți, mai 03, 2011

Sculpturi în banane: un nou curent în artă?

 

Sculpturi în banane: un nou curent în artă?

Keisuke Yamada, un japonez în vârstă de 23 de ani realizează sculpturi în banană cu ajutorul unei linguri şi a unei scobitori. Mai mult decât atât, niponul este nevoit să lucreze cu agilitate întrucât, în doar 30 de minute materialul de lucru începe să se degradeze.

După ce sunt gata şi înainte de a le consuma, Yamada îşi fotografiază operele postându-le pe internet.

"Acum două săptămâni când am cojit o banană m-am gândit că ar fi interesant să sculptez o faţă în fructe. Prima a fost faţă zâmbitoare. Am fost surprins să văd câte persoane s-au arătat încântate de ideea mea, aşa că am continuat. Cu timpul, oamenii au început să imi dea sugestii. Înainte de a începe fiecare sculptură mă gandesc destul de mult la cum aş vrea să arate."

Pe lângă portrete precum cel al lui Elvis sau al lui Davy Jones din Piraţii din Caraibe, Yamada modelează şi dragoni.

Până în prezent, tânărul a realizat doar 11 astfel de sculpturi, dar promite să continue nedorind să îşi dezamăgească "fanii".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.