luni, octombrie 10, 2011

De unde va cumparati adidasi ?

Adidasi Originali

Oricat de mult mi-am dorit sa vina anotimpul racoros, recunosc ca de sambata m-a luat prin surprindere intr-un mod nu prea placut.Trecand peste asta, ma gandesc din ce in ce mai des ca ar fi timpul sa imi achizitionez o pereche de adidasi noi; asta pentru a ma adapta mai usor temperaturilor de afara si pentru ca am in plan o mini excursie. M-am tot uitat prin ofertele magazinelor si nu am vazut inca nimic care sa ma convinga. Un lucru stiu sigur; am nevoie de o pereche de adidasi originali, o pereche de adidasi calitativi care sa nu ma dezamageasca dupa cateva purtari.


Imi plac adidasii albi cu putine detalii pe ei, si daca au sa fie detalii de culoare neagra, adidasii cu talpa subtire si care sa fie integral din piele o sa fie mai mult decat perfect. Imi plac si cei din panza, doar ca pe aia prefer sa ii port la sala; am o pereche din aceia si sunt din gama running special pentru alergat. Foarte usori si cu talpa speciala; nici macar nu simt ca ii port in timpul antrenamentelor. Dupa ce mi-am cumparat prima pereche de adidasi puma special pentru sala in urma cu 6 ani, nu ma mai vad alergand sau facand antrenamentele de aerobic fara ei. Sunt altceva si diferenta se simte inca de la primul antrenament. Si pentru ca toamna nu e ca vara si pentru ca oricand poate veni o ploaie, adidasii mei trebuie sa fie perfect impermeabili si sa nu aiba perforatii.


Si mai stiu ceva; pretul de achizitie al lor nu trebuie sa fie foarte mare. Vreau doua perechi, asa ca cel putin una dintre ele trebuie fie mai accesibila ca pret. Din experienta, stiu ca magazinele online vin cu oferte mai bune in orice domeniu; deci, o oferta buna de adidasi ieftini o sa gasesc pe net.


In speranta ca o sa gasesc o oferta suficient de buna care sa adune in aceiasi pereche de adidasi toate calitatile enumerate mai sus, am plecat la cumparaturi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.