marți, octombrie 18, 2011

Notebookul Packard Bell EasyNote TS11

Ma bate gandul sa imi  schimb laptopul, mai bine spus sa imi iau un laptop nou. Momentan sunt in faza de documentare asupra noilor produse de pe piata. Am vazut multe oferte dar am vazut la magazinul online mediadot.ro un laptop interesant, si anume Notebookul Packard Bell EasyNote TS11 Black Sandy Bridge cu procesor Core i5 model 2430 ce lucreaza la frecventa de 2400 Mhz cu un super suficient harddisc cu o capacitate de 500GB ce functioneaza pe interfata SATA si cu  6144MB memorie ram standard.
Display-ul acestui laptop este un display ce masoara 15,6 inch si se foloseste de tehnologia Led Backlight.
E misto rau laptopul - chiar imi doresc asa ceva -trebuie sa recunosc ca cei 6 gb de ram m-au surprins plus displayul de tip led, sa nu mai vorbesc de tehnologia audio HD, greutatea de 2.6 kg, card reader, camera web cu rezolutie de 1,4 megapixeli, iesiri VGA, HDMI, 2XUSB 2.0 plus un USB 3.0, card reader 5 in 1 (SD/MMC/MS/MS-Pro/xD), wireless, bluetooth - ce mai de toate :)
V-am spus ce culoare e? Negru dragii mei, ceea ce e cel mai potrivit pentru mine, ca doar nu o sa imi iau un laptop roz, nu?  Iar firma Packard Bell mie imi inspira incredere, iar magazinul online mediadot are servicii bune si preturi mai bune uneori decar competitia, nu imi mai ramane decat sa strang banii pentru aceasta achizitie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.