miercuri, aprilie 04, 2012

Primele experiente cu jocurile video

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand imi aduc aminte de copilaria mea imi aduc aminte si de unde mi-a intrat in sange dorinta de a conduce o masina adevarata, ce ziceti - ghiciti de unde? Bineinteles ca de la jocuri cu masini tunate de genul Need for Speed.
Tin minte cum ne adunam o gasca de baieti in jurul unui calculator sau a unui joc video, unde petreceam ore, zile, nopti in sir. 
Prima data am jucat Need for Speed in clasa a 7-a (anul acesta se implinesc 10 ani de cand am terminat liceul, deci se implineste o vesnicie de la primul meu contact cu acest joc) la o sala de internet ce se afla in drum spre scoala. Dar inainte de a juca acest joc pe calculator de care m-am indragostit am avut contact cu jocurile video cu casete, nu mai stiu cum se numeau dar erau foarte populare prin anii 90 - jucam Mario, si multe alte jocuri din diverse genuri, dar cel mai mult imi placeau jocurile condus
Imi aduc aminte ca prin clasa a 8-a mi-au cumparat ai mei un calculator 286 - eram cel mai tare din cartier :D - jucam de rupeam la el Pacman si diverse jocuri parcari cu grafica in cateva culori sau chiar alb-negru. Tin minte ca totul erau pe niste dischete, de tip B daca nu ma insel, asa aratau:
Ca sa va dati seama cat erau de mari va spun ca diametrul acestora era de 20 de cm. - aceasta e o mentionare pentri cei mai tineri :)
Voi cu ce ati inceput?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.