luni, iunie 04, 2012

Antrenament la poker si remi online

V-am mai povestit si in alte articole despre pasiunea (sau placerea, nu e chiar o pasiune) de a juca poker impreuna cu prieteni in serile de weekend. De multe ori cand se aduna gasca trebuie sa jucam ceva, facem un gratar, servim un pahar de suc(cu sau fara grade :P ) si ne incingem la un joc de poker sau de remi in unele cazuri, daca ne adunam intr-un grup mai restrans merge si un campionat de table. 
Acum ca a venit vara sigur intalnirile noastre vor deveni din ce in ce mai dese, motivele de gratare si bere (ups, suc vroiam sa spun :)) ) fiind mai mari vara - vremea tine cu noi, ca tot romanul. Daca ne vom intalni mai des inseamna ca vom juca mai des. Asa ca eu (si am aflat ca nu sunt singurul) pentru a ma mai destresa mai fac si care un joc de remi online pentru antrenament sau de poker online. 
Daca site-urile de poker online s-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie, cele de remi online nu sunt asa multe din cate stiu eu, cautand pe google am dat peste siteul de jocuri remi  remi-online.com. Aici veti gasi un site prietenos ce va ofera 2 posibilitati de a juca remi online, fie descarcati programelul in calculatorul vostru, fie jucati direct pe site prin intermediul aplicatiei de pe prima pagina a site-ului. Am vazut ca se poate juca si pe bani reali nu numai de placere, asa ca alegerea e a voastra cum jucati - dar e bine ca aveti de ales si nu sunteti constransi sa jucati neaparat pe bani reali ci va puteti si antrena. 
Voi jucati poker sau remi online?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.