vineri, iunie 20, 2008

Concediu...amanat in seara asta ....

am ajuns acasa...fericit ca sunt in concediu... 2 saptamani(16 zile calendaristice) libere... dar n`am avut noroc... si dupa numai vreo ora starea me "de inceput de concediu", s`a transformat in stare "de sfarsit de concediu si doar inceput de week`end"... Da am primit un telefon de la o colega prin care mi s`a spus ca o alta colega are o problema personala grava(cunosc problema dar nu vreau sa o fac publica) si e posibil sa se amane concediul meu...dupa care m`a sunat si sefa si a confirmat... deci ... week`end placut tuturor! Mamaia, Turcia, Grecia, Crimeea.... NOT YET... Maybe later! Distractie placuta celor din concediu mai ales celor din Creta ... se stiu eu care si cum :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ne pare rau pentru voi!!! Noi ne distram...colindam prin Creta.Stii ceva de copilul nostru? :) Pupici!!!

Paul Padurariu spunea...

c`est la vie ! ... nu stim nimic... nu ne`a mai sunat in legatura cu........... n`am vb cu el... Ne bucuram pentru voi...distractie maxima si spor la... toate:) Va pupam !

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.