vineri, iunie 20, 2008

Mamaia, Costinesti, Grecia, Turcia, NO !

salutare, nu am mai fost de multa vreme activ pe blog(singurele postari care le`am facut au fost via e-mail, si da stiu, se pot scrie articole bune si in mail,dar daca nu rasfoiesc cateva bloguri sa vad ce se mai intampla in aceasta lume mai putin sau mai mult virtuala parca nu prea`mi vine sa scriu...gata paranteza ca si asa e cam lunga) si asta pentru ca mi`au cam taiat netu` la servici, dar s`a intamplat o minune se pare... si de maine sunt in concediu... unde sa ma duc ? La Mamaia, Costinesti(sa traiesti....), poate in Grecia...sau Turcia? ... nu bre... eu cre`ca ..si sper sa ajung in Crimeea... vreau sa vad ceva un pic altfel decat restu`.... bine eu sincer ash vrea Bora Bora sau alte cateva locatii mai exotice... la iarna o sa ma duc in Egipt( I wish you "melly clismas")....

3 comentarii:

Anonim spunea...

Si Creta e superba....Am ajuns bine, e totul ok, serviciile sunt ireprosabile, oamenii sunt f civilizati! Nu avem telefoane...nu merge yahoo-ul... Acum ma duc sa va cumpar cadouri:) Va pupam pe toti!!!

Anonim spunea...

Si Creta e superba....Am ajuns bine, e totul ok, serviciile sunt ireprosabile, oamenii sunt f civilizati! Nu avem telefoane...nu merge yahoo-ul... Acum ma duc sa va cumpar cadouri:) Va pupam pe toti!!!

Paul Padurariu spunea...

Distractie maxima va dorim si spor la... toate !:) Va pupam !

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.