marți, octombrie 28, 2008

Prima mea noapte...

Da! Prima noastra noapte mai bine spus, prima noapte singuri, a fost o experienta unica, nu prea am dormit. Da, azi noapte a fost prima noapte singuri, asa a intre "barbati", mamica a fost si inca este plecata in Bucuresti, si am fost pentru prima data singurei, eu cu Paul-Yannnis. A fost un pic dificil, nu foarte, doar un pic, dar miracolul vietii mele a fost un baiat de nota 12 ca de obicei si nu i-a creat probleme taticului lui. Am facut de papa, am schimbat pampers, am spalat, am imbracat pijamaluta, am adormit(aici a fost usor, a venit maica`mea, adica bunica lui Paul-Yannis, si m-a intrebat, daca vrei il adorm eu, oare ce i-am raspuns? V-ati prins, dar mi-am promis ca in seara aceasta o sa-l adorm eu.). In timpul noptii am avut grija, am dormit ca pe ace, dar el a fost aproximativ linistit, adica ca de obicei (din cate stiu de la Elena), la 12 s-a trezit si i-am administrat un pic de lapte si apa, apoi a adormit bustean. La 3 s-a trezit din nou, l-am luat din patutului lui la noi in pat(da, e la noi in pat, chiar daca eram de unul singur), i-am administrat din nou laptic, a baut(mancat, nu stiu exact cum sa-i spun) cu pofta, dupa care a adormit. S-a mai foit el pe parcursul noptii, nu-i place sa stea invelit, trebuie sa faca vreo `nspe mii de ture de pat(in somn, adica se muta dintr-o parte in alta), distractie nu alta. S-a trezit la 7 si un pic, cu un zambet pe fata de m-a dat pe spate, i-am facut poza cu telefonul, o sa o postez(candva), ne-am jucat un picut, am adus olita, a stat pe olita frumos uitandu-se la Veronica, apoi a venit bunica(adica maica`mea) si eu am plecat la servici. Diseara vom fi din nou doar noi 2, dar doar pana la ora 12 cand ajunge trenul de Bucuresti in Iasi. Va salut!
P.S. Am avut ceva emotii....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.