luni, decembrie 22, 2008

Bradul de Craciun!

Luni, dimineata, a trecut deja e dupa-amiaza, mai sunt cateva ore si se termina programul, mai este un pic si e Miercuri, adica mai este un pic si e Craciunul. Ieri am umblat si am reusit pana la urma sa-mi iau brad, noroc de iubita mea sotia, de spiritul de negociator din ea, l-a "scos" de la 130 lei la 110lei, in Piata Alexandru. Am mai fost inainte in Piata Nicolina(erau mai scumpi, 160lei) si in Piata CUG(acolo erau putini si uratei). Dar dupa ce am fost in Piata Nicolina si inainte de a ajunge in Cug am fost prin Kaufland Nicolina, vai vai vai! Unde e criza economica dom`le!?!? Era un rand la casierii pana in dreptul rafturilor de lactate! Si bineinteles cand am ajuns la casa iar am avut de a face cu de acum obisnuitul fenomen "un pret la raft, alt pret la casa", ma refer la produsul Pampers, care avea la raft pret de 43Lei, pana am ajuns cu el la casa deja s-au schimbat cursurile valutare, au urcat bursele sau cine stie ce s-a intamplat de s-a transformat pretul in 52 Lei, si cei de la domo m-au mai surprins cu surprize "placute" de genul, deci cascati bine ochii!
Daaa, bradul e foarte faaain, ales impreuna dar mai mult de Elena, o sa-i fac o poza dupa ce-l impodobim;), inca nu stiu ce o sa facem exact de Craciun(o sa fim nevoiti sa facem cateva vizite, dupa care ne vom refugia in cuibusorul nostru, dar impreuna cu cine inca nu stim sigur, conform planului ar trebui sa vin si Mos Craciun. Iulia tu vii?) iar de Revelion suntem in ceata totala, desi mi-am luat deja concediu, erau niste planuri, s-au schimbat, CRED, intre timp... vom vedea, mai este timp...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.