miercuri, decembrie 17, 2008

Cu Domo, din nou!

Stiti, v-am spus zilele trecute ce vreau de la Mos Craciun,dorindu-mi foarte mult un tv lcd pentru proaspatul meu leaving, si dupa indelungi cercetari ramanand fixat pe modelul LG3000, am gasit la domo super oferta aceasta: LCD TV 42LG3000 + Home Cinema HT303SU LG. OK, dar cand v-am spus, pretul lui era de 1989ron. Intru astazi pe Domo.ro, cu gandul sa fac comanda(dureaza intre 5-15 zile livrarea coletului in Iasi), toate bune si frumoase pana la vederea pretului: 2399RON. OOOOOPPPPSSSSS!  Stai frate ca la pretul asta nu-mi mai convine! Reverific si in catalog(cel online) si intr-adevar despre acelasi produs era vorba, doar ca pretul nu mai era acelasi. Dar nu am inteles de ce ieri seara inca era 1989ron si in dimineata aceasta s-a schimbat subit si dintr-o data pretul, desi oferta era intre valabila intre 15dec-18 ian. Ce sa-i faci, nu a fost sa fie, ghinion! Am revenit cu picoarele pe pamant si mi-am dat seama ca am si alte prioritati pana sa ajung la LCD, dar mi-l doresc mult, LCD si laptop(cu iesire hdmi sa-l pot conecta la LCD). Voi ce mai ziceti?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.