vineri, ianuarie 30, 2009

faza jenanta la birou

Buna dimineata! Ce mai faceti? S-a racit vremea, ploaia s-a preschimbat in ninsoare. Ce am patit de dimineata la birou, totul normal, am ajuns, schimb de replici de dimineata cu colegii, mi-am deschis calculatorul, si a trebuit sa ma aplec sa iau o cheie de jos. Acum grozavie, in momentul aplecarii s-a auzit deodata un PRRR, ups! Da, mi s-au crapat pantalonii in si anume fund. Nasol moment! Si nu au avut si ei obrazul sa se crape putin, NU! O ditamai crapatura pe mijlocul fundului din spate paaaana in fata. A venit seful la mine in birou, si ii spun ca am o problema, la care se schimba putin la fata si ma intreaba "Ce problema?". Eu- "Vestimentara!". Iar el: "-Ti-ai uitat sacoul?". La asta nu ma asteptam sincer! Dupa ce ii spun s-a prapadit de ras si a inceput sa spuna ca fac striptease de dimineata:). Noroc ca a venit Elena repede cu alta pereche de pantaloni. Te iubesc domnita mea! O zi cat mai buna va doresc si fara incidente:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.