marți, aprilie 14, 2009

Gura de aer!

Imi e dor de Bucovina!
V-am spus aici despre un blog ce ne prezinta Bucovina, pe respectivul site am gasit Bucovina in imagini deosebite in care ne sunt prezentate traditiile, istoria, manastirile, ce sunt mirifice de-a dreptul.
Ati fost vreodata in Ciocanesti? Eu nu, dar tot pe bucovina.net am aflat despre aceasta comuna si am gasit cateva poze ce te indeamna la drum.
Sambata dimineata plecam la munte, impreuna cu Mirela(vara-mea caruia eu ii spun sor`mea, eu fiind singur la parinti) si cativa prieteni de ai ei, pe care spre rusinea mea nu ii cunosc pe niciunul. Va fi o gura aer pentru noi, nu am mai fost plecati de la nunta lui Gabi. Elena a mai fost la mare cu Yannis, dar eu nu am apucat din cauza serviciului. In fine, sa trecem peste, ca iar imi aduc aminte ca nu am fost nicaieri anul trecut in concediu, dar sper ca ma voi duce anul acesta. Sigur!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.