joi, iunie 09, 2011

Despre horoscop

Imi aduc aminte cum in liceu eu impreuna cu toti colegii consultam horocopul anual, verificam care mai de care ce caracteristici are fiecare zodie in parte si daca se potrivesc ce spuneau cartile de astrologie cu ceea ce suntem fiecare si trebuie sa recunosc ca in majoritatea cazurilor caracterele colegilor se potriveau cu ceea ce scrie in horoscop despre zodia lor. 
Astfel am aflat cat de incapatanti sunt berbecii, cat de obsedati de ordine sunt cei in zodia fecioarei sau cat de aerieni pot fi pestii dar pasionali si buni la suflet.
Deci am incredere in horoscop cand vine vorba de caracteristicile generale ale zodiei dar si la compatibilitati, bine aici e mai de finete treaba fiindca trebuie sa tinem cont la un moment dat si de ascendent, nu?
Daca e sa vorbim despre horoscopul zilnic sau de horoscop saptamanal, acolo trebuie sa spun ca nu am incredere mai deloc in ceea ce spun astrele, sau mai bine spun ceea ce spun astrologii. Cel zilnic mi se pare un mare bullshit, niciodata nu a avut nici o legatura cu realitatea si cu toate acestea in fiecare ziar, la fiecare emisiune matinala si sa nu uitam ca si internetul este plin de site-uri specifice acestei nise - si au si de ce sa fie peste tot fiindca oamenii cauta, cauta foarte mult articole cu si despre horoscop. Spre exemplu google ne spune ca sunt peste 2,7 milioane de cautari lunare a cuvantului horoscop, cautari efectuate de internauti romani!
Voi va consultati horoscopul?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.