marți, februarie 07, 2012

New Gadgets

Vine o vreme când trebuie să mai schimbi câte ceva prin casă. Sau să cumperi ceva ce nu ai. De aceea am decis că e cazul să-mi achiziţionez un televizor lcd care să-mi fie prieten bun atunci când voi urmări emisiunile preferate, ca să am plăcerea de a urmări un meci de fotbal în format de înaltă calitate. Şi un film bun seara după o zi grea de muncă.
Şi aş mai dori ceva. Un aparat foto. Cele mai frumoase clipe ale vieţii trebuie imortalizate pentru ca amintirea lor să rămână vie peste ani şi ani. Aniversări, petreceri, instantanee interesante, toate acestea sunt motive intemeiate pentru ca în dotare să am şi un aparat foto.
Şi pentru că nevoia de dispozitive noi se poate ivi oricând, sau poate că mai am şi mofturi, am creat o listă cu tot ceea ce îmi doresc din domeniul tehnologic modern şi-am denumit-o "new gadget".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.