marți, februarie 07, 2012

Un joc de fotbal nu strică niciodată

Un joc de fotbal nu strică niciodată. Un joc însemnând atunci când îl practic eu, când alerg pe teren şi transpir din pasiune şi pentru a mă menţine în formă. Deşi, odată îmi doream să fiu fotbalist, acum nu-mi mai doresc decât să alerg după minge la un meci de fotbal cu prietenii.
Totuşi, pasiunea pentru fotbalul profesionist s-a păstrat, astfel că încerc cât mai des cu putinţă să urmăresc ceea ce se întâmplă în fotbalul intern. Din păcate aud de cele mai multe ori de scandaluri cu arbitrii rău intenţionaţi, de meciuri aranjate prin culise de către patroni, certuri între finanţatorii echipei. Astfel, parcă mi se taie tot interesul de a mai urmări cu interes crescut ceea ce se întâmplă în Liga 1.
Dar nu pot da de tot uitării fotbalul intern, dintr-un motiv simplu dar foarte important. Steaua e acel motiv pentru care Liga 1 pentru mine încă mai poartă un interes, pentru care mai arunc un ochi pe clasamentul campionatului în speranţa că echipa mea favorită e plasată pe prima poziţie.

Ţie îţi place fotbalul? Ai o echipă preferată?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.