luni, aprilie 23, 2012

Esti microbist?

Eu nu sunt microbist, dar sustin (as putea spune ca sunt un pic de fan) de mic copil echipa de fotbal Steaua Bucuresti. Nu prea imi place mie de finantatorul ei, dar asta este, pana la urma Steaua inca a ramas echipa cu cei mai multi suporteri din Romania.

Eu nu inteleg violentele dintre galeriile suporterilor diverselor echipe, poate ca fiind pe stadion te prinde agitatia si nervi rabufnesc, sau poate sunt doar niste golani cei ce distrug imaginea frumoasa a fotbalului.
Am gasit zilele acestea un site fain, independent, Steaua Online - e misto site-ul si se vede ca e independent, nu e cum sunt groaza de site-uri facute pentru fiecare echipa in parte  de la marile publicatii, respectivele sunt seci, fara pasiune, doar pentru bani. 
SteauaOnline.com se vede ca este o echipa de suporteri infocati ce isi doresc sa construiasca ceva frumos pentru echipa cu cei mai multi suporteri din Romania. 

Multi microbisti infocati am vazut ca pariaza pe echipa lor preferata chiar daca sansele din respectivul meci nu sunt tocmai favorabile, dar ei au incredere si de multe ori dragostea lor nu ii dezamagesc. 

Apropo de pariuri, am vazut o noua promotie, unde se dau bani pentru a juca la pariuri online, este vorba de Bonus Gamebookers. Pariurile si pokerul online prinde din ce in ce mai mult in online-ul romanesc. 

Voi sunteti microbisti? Cu ce echipa tineti? Pariati pe echipa voastra preferata cand aceasta are meci? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.