miercuri, aprilie 11, 2012

A venit primavara!

Si o data cu venirea primaverii vine si timpul sa ne reamenajam gradina, eu vreau de ceva vreme sa imi pun rulouri gazon, dar in fiecare an nu ma indur sa le pun mai ales cand imi aminteste batranul meu ce pamant bun este cel din gradina mea si nu este necesar acel rulou ci este de ajuns insamantarea de gazon. 
Voi v-ati pus rulori de gazon sau ati insamanatat gazon? Ati facut-o voi cu manuta voastra sau ati apelat la o frima specializata in amenajari gradini ?

1 comentarii:

Bubu spunea...

Da! Si eu vreau sa-mi pun gazon in fata casei, dar prin mai, ca luna asta este destul de grea din punct de vedere financiar. Stiai ca poti participa cu postul asta la concursul de pe Merita.roCitit? Iti poti alege tu premiul oferit de Smuff.ro, iar eu cred ca sunt super interesante cele dintre care poti alege.

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.